125 TL ve üzeri siparişlerinizde ücretsiz kargo fırsatı!

(SSS) Sıkça sorulan sorular

Sorunuz mu var? Önce aşağıdaki başlıklara göz atarak cevap bulmaya çalışabilirsiniz. Eğer bulamıyorsanız, bize buradan ulaşabilirsiniz.

Royal Canin ve Ben

Sadece birkaç tıklama ile web sitemizden online alışveriş yapabilirsiniz. Lütfen aşağıdaki adımları izleyin:

1) www.shop.royalcanin.com.tr üzerinde hesap oluşturun:

Royalcaninstore.com üyeliği ücretsizdir. Hesabınızı web sitemizde sadece birkaç dakikada oluşturabilirsiniz.

2) Alışverişinizi tamamlayın:

İstediğiniz ürünü bulmak için, evcil hayvanınızın ihtiyaçlarına en iyi şekilde uyacak ürünü seçmek için ürün bul özelliğini kullanabilirsiniz, anahtar kelime girerek ürünü veya kategoriye göre ürün sayfasını arayabilirsiniz. Ürün sayfasından ürün özellikleri, fiyat ve ürün yorumlarını görebilirsiniz. Ürün sayfasında "Sepete Ekle" düğmesi üzerine tıklayın ve ürünü alışveriş sepetinize ekleyin. Alışveriş sepetinde, ödeyeceğiniz ürünleri seçtikten sonra "Devam Et ve Kapat" düğmesi üzerine tıklayın. Ürünleri ve faturanızı teslim almak istediğiniz teslimat adresini girin ve ardından Ödeme düğmesine tıklayın. Kredi kartı bilgilerinizi girerek ödeme yapabilirsiniz.

3) Adresinize ürünlerin gönderilmesi:

Siparişi doğruladıktan ve ödedikten sonra, sipariş bilgileriniz bize iletilecektir. Ürün 48 saat içerisinde sevk edilecektir ve kargo şirketi bilgileri sisteme girilecektir. Siparişinizin durumunu web sitemizde "Hesabım" sayfanızda kontrol edebilirsiniz.

Web sitemizi görüntülemekte sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki hızlı çözümleri deneyin:

Tarayıcınızı tamamen kapatın, tarayıcı önbelleğinizi ve çerezleri temizlemeyi deneyin. Yeni bir tarayıcı sayfasında www.shop.royalcanin.com.tr adresini açın, artık düzelmiş olmalıdır.

Evet, bilgisayarınıza geçici olarak küçük bilgi paketleri yüklüyoruz. Çerezler sipariş deneyiminizi kolaylaştırmak ve geliştirmek için tarafımızca kullanılmaktadır. Online mağazamızı kullanmak için, çerezlere izin veriyor olmanız gerekir.

Gizlilik politikamıza bu linkten ulaşabilirsiniz.

Müşteri hizmetleri temsilcilerimizden birine 0 850 737 12 00 numarasından ücretsiz olarak erişebilirsiniz.

Müşteri hizmetleri hattımız haftanın 5 günü 09:00-18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Tüm Royal Canin beslenme ürünleri, besinsel değer ve güvenliliklerini koruduklarından emin olmak için yoğun kalite güvence / kontrol programımıza tabi tutulur. Evcil hayvanınız için en iyi ürünü satın aldığınızdan emin olmak için, besinsel bileşimi, vitamin ve mineral bileşenleri valide etmek üzere tüm ürünlerimizi test ediyoruz. Ürününüzün kalitesi hakkında sorularınız varsa, lütfen 0 850 737 12 00 üzerinden bizimle iletişim kurun.

Sitemizden sipariş verme sürecinde gönderilen tüm kişisel bilgilerin şifrelemek için Secure Sockets Layer (SSL/Güvenli Yuva Katmanı) protokolü kullanılmaktadır. Bilgilerinizi nasıl emniyet altına aldığımız ve nasıl kullandığımıza ilişkin daha fazla bilgi için, lütfen Gizlilik Politikamızı inceleyin.

Kişisel bilgilerinizi gizli tutmanın önemini anlıyoruz. Sadece adımıza hizmet sağlaması için birlikte çalıştığmız şirketler ile bilgilerinizi paylaşabiliriz. Bu diğer şirketlerle bize hizmet sağlamaları için bilgi paylaştığımızda, başka bir amaçla kullanmalarına izin verilmemektedir ve başka türlü izin vermediğiniz sürece gizli tutmaları gereklidir. Daha fazla bilgi için lütfen "Şartlar ve Koşullar" bölümünü ziyaret edin.

Ürün

Boyut, yaş, yaşam tarzı ve ırkına göre, her kedi veya köpek özgün beslenme ihtiyaçlarına sahiptir. Sağlıklı evcil hayvanlar için, kediniz veya köpeğiniz için doğru beslenme ürününü bulmak üzere Ürün Bul özelliğini kullanabilirsiniz.Detaylı bilgi almak için 0 850 737 12 00 numarasından evcil hayvan danışmanlarımıza ulaşabilir veya e-posta yoluyla destek isteyebilirsiniz.

Evcil hayvanınız sağlık sorunları yaşıyorsa, lütfen daha fazla bilgi için veterinerinize danışın. Veterineriniz uygun bir beslenme ürünü önerirken birden fazla faktörü göz önüne alacaktır.

İlave sorularınız olursa veya evcil hayvanınız için doğru ürünü seçmek üzere desteğe ihtiyacınız olursa, size destek olmaktan mutluluk duyarız. contact.shop.tr@royalcanin.com adresinden bize e-posta atabilir veya 0 850 737 12 00 numarasından arayabilirsiniz.

Evcil hayvanınızın ihtiyaçları için doğru ürünü satın aldığınızdan kesinlikle emin olmak isteriz. Sitemizde en iyi ürünü bulmak için, ürün bul özelliğine gidin ve tüm soruları yanıtlayın. Burada, evcil hayvanınızın ihtiyaçlarına en iyi uyum gösteren ürün önerimizi görüntüleyebilirsiniz. İlave bilgiye ihtiyacınız olursa, lütfen bize 0 850 737 12 00 numarasından telefonla ulaşın veya e-posta atın, evcil hayvan danışmanlarımızdan biri doğru ürünü bulmanız için mutlulukla yardımcı olacaktır.

Kuru mamayı taze tutmanın en iyi yolu orijinal paketinde, bir kap içerisinde saklamak ve 1-2 ay içerisinde tüketimini sağlamaktır. Ürünün koruyucularının doğal olması nedeniyle, ürün daha uzun süre açık kaldıkça, daha fazla oksitlenebilir. Kuru mamadaki nemi açığa çıkarabilmesi ve eritilince küflenebilmesi nedeniyle ürünü dondurmayı önermiyoruz.

Yaş mamalar için, açılmalarının ardından konserve ürünün 48 saat içerisinde kullanılmasını öneriyoruz. Formülasyon uzmanlarımız mamayı yaş tutmak için buzdolabına koymadan önce konservenin en üstüne ince bir tabaka su eklemeyi önermektedir. Oda sıcaklığında bırakılan mama 2 saatten sonra atılmalıdır.

Evcil hayvanınız buzdolabından mama yemeyi sevmiyorsa, ılık su ekleyerek oda sıcaklığına ısıtmayı deneyin.

Evcil hayvanınızın ihtiyaç duyduğu besin ürünlerini içeren mamalar ararken, hem yaş hem kuru ürünler uygun olabilir ve genellikle kişisel tercihe bağlıdır. Boyut, yaş, yaşam tarzı ve ırkına göre, her kedi veya köpek özgün beslenme ihtiyaçlarına sahiptir. Sağlıklı evcil hayvanlar için, kediniz veya köpeğiniz için doğru beslenme ürününü bulmak üzere ürün bul özelliğimizi kullanın. Evcil hayvanınız sağlık sorunları yaşıyorsa, lütfen daha fazla bilgi için veteriner hekiminize danışın. Veteriner hekiminiz uygun bir beslenme ürünü önerirken birden fazla faktörü göz önünde bulunduracaktır.

İlave bilgiye ihtiyacınız olursa, lütfen bize 0 850 737 12 00 numarasından telefonla ulaşın veya e-posta atın, evcil hayvan danışmanlarımızdan biri doğru ürünü bulmanız için mutlulukla yardımcı olacaktır.

Evcil hayvanınızın beslenme ürününü değiştirmeyi tercih ederseniz, bir paketten başka pakete daha sorunsuz kademeli bir geçiş için, geçerli paketle yeni paketin karıştırılmasına olanak tanımak üzere bir sonraki paketi bir hafta önceden satın almanız daha sağlıklı olacaktır.

Yalnızca yeni mamayla beslemeye başlamadan önce en az 7-günlük bir geçiş süresi öneriyoruz. 1. Gün ve 2. Gün'de eski beslenme ürününün %75'ini yeni beslenme ürününün %25'i ile karıştırarak başlayın. 3. Gün ve 4. Gün'de eski beslenme ürününün %50'sini yeni beslenme ürününün %50'i ile karıştırın. 5. Gün ve 6. Gün'de eski beslenme ürününün %25'sini yeni beslenme ürününün %75'i ile karıştırın. 7. Gün'de, yalnızca yeni mamayla besleyebilirsiniz. Bu evcil hayvanınızın sindirim sisteminin sorunsuz şekilde yeni mamaya adapte olmasına olanak tanır.

Beslenme ürünlerimizin her biri için besleme talimatları sağlanmıştır ve günde beslenecek miktar belirtilmiştir. Önerilen miktarı günde iki veya üç öğüne bölmeyi öneriyoruz. Evcil hayvanınızın öğünlerini ölçerken doğru ölçüm almak için ölçek veya mutfak tartısı (gram) kullanmanızı öneririz.

İlave bilgiye ihtiyacınız olursa, lütfen bize 0 850 737 12 00 numarasından telefonla ulaşın veya e-posta atın, evcil hayvan danışmanlarımızdan biri doğru ürünü bulmanız için mutlulukla size yardımcı olacaktır.

Boyut, yaş, yaşam tarzı ve ırkına göre, her kedi veya köpek özgün beslenme ihtiyaçlarına sahiptir. Evcil hayvanınız sağlık sorunları yaşıyorsa, uygun bir beslenme önerirken birden fazla faktörü değerlendirecek olan veteriner hekiminize danışabilirsiniz.

Evcil hayvanınıza daha iyi şekilde yardımcı olmak ve talebinizi yanıtlamak için, doğrudan bizimle telefonla veya sosyal medya üzerinden irtibat kurmanızı öneririz, size yardımcı olmaktan, sizin için doğru ürünü önermekten mutluluk duyarız.

Royal Canin aracılığıyla satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Geçerli durumda ne yazık ki ürünün yeniden mevcut olması durumunda sizi bilgilendirecek bir sürecimiz bulunmamaktadır. Zaman zaman web sitemizi kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

Sitemizdeki ürünlere ait besin maddesi bilgilerine erişmek için, o ürünün sayfasına gidin ve ürün tanımı altında “Bileşenler” sekmesi üzerine tıklayın. Buradan, ürünün bileşenlerini ve beslenme önerilerini görüntüleyebilirsiniz. İlave bilgiye ihtiyacınız olursa, lütfen bize 0 850 737 12 00 numarasından telefonla ulaşın veya e-posta atın, evcil hayvan danışmanlarımızdan biri size mutlulukla yardımcı olacaktır.

Aradığınız ürün sitemizdeki mağazada yoksa özür dileriz. Royal Canin Mağazasında olabildiğince çok ürün ve boyut sunmayı hedefliyoruz, ancak tüm Royal Canin ürünlerini geçerli durumda sitemizde takdim edemiyoruz. Aradığınız ürünün şu an stoklarda bulunmuyor olması mümkündür. Lütfen 0 850 737 12 00 numarasından telefonla evcil hayvan danışmanlarımızdan biriyle irtibata geçin veya aradığınız ürünü bizimle paylaşmak için e-posta atın, ihtiyacınız olan ürünleri satın almanız için bir yol bulmak üzere size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

Web sitemizde "Ürün bul" bölümüne anahtar kelimeleri girerek belirli bir ürünü arayabilirsiniz. Aradığınız ürünün internet üzerinde satılmıyor olması mümkündür.

Royal Canin mamalarıveteriner kliniklerinde, pet shoplarda, evcil hayvanlara ilişkin e-perakendecilerde de mevcuttur. Veteriner klinikleri ve perakendecilerin Royal Canin mamaları için kendi fiyatlarını uygulamakta özgür olmaları nedeniyle satış fiyatları aynı olmayabilir.

İçerik maddelerimizi, tedarikçinin kalite ve gıda güvenliği gerekliliklerimize uyması, sürekli bulunma durumu ve evcil hayvanın beslenme ihtiyacını karşılamak için gerekli besin maddeleri dahil birden fazla faktöre dayalı olarak seçiyoruz.

Royal Canin ham madde kaynaklarını her üretim tesisine olabildiğince yakın yerlerden edinmek için gayret göstererek sürdürülebilirlik için emin adımlar atmaktadır. Bazı durumlarda, uluslararası tedarikçileri, sadece bu tedarikçilerin kalite ve gıda güvenliği standartlarımıza uygunluk gösteren ham maddeler sunmaları nedeniyle kullanıyoruz.

Sipariş

Siparişinizi geri çekebilmeniz için ürün "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda olmalıdır. Ürünler , "İşleme alındı" durumunda ise iptal edilemez. Bu durumda, teslim aldıktan sonra aynı kargo şirketini kullanarak ve "Şartlar ve Koşullar" bölümündeki iade politikamızı izleyerek ürünü iade edebilirsiniz.

Siparişinizle ilgili aşağıdaki e-postaları alacaksınız:

Doğrulama e-postası: Siparişinizin dikkate alındığına ilişkin doğrulama alırsınız.

Ödeme doğrulama e-postası: Ödemeniz güvenli ödeme sistemi ile onaylanmıştır ve e-faturanız ekte olacaktır.

Gönderi doğrulama e-postası: Ürün gönderilmeye hazır olduğunda, kargonun takip numarasının bulunduğu başka bir e-posta alacaksınız. Kargo şirketinin web sitesine bağlanarak siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Siparişinizin durumunu herhangi bir zamanda "Siparişlerim" menüsünden Royal Canin Hesabım sayfasında oturum açarak kontrol edebilirsiniz veya müşteri hizmetleri ekibimize sorabilirsiniz.

Minimum veya maksimum sipariş değerimiz bulunmamaktadır. Teslimatımız ücretsizdir.

Eğer birden fazla kez sipariş vermeye çalıştıysanız, tüm denemeleriniz bildiriminizde ücret bekliyor şeklinde görünecektir. Tüm reddedilen ücretler bildiriminizden 3-5 iş günü içerisinde düşecektir — bu ücretler başarılı olmadıkları için geri çekilmeyecektir. Bildiriminizde sadece bir başarılı ücret göreceksiniz. Yanlışlıkla iki kez sipariş vermiş olduğunuzu mu düşünüyorsunuz? Sipariş Geçmişinizi kontrol edin veya 0 850 737 12 00 numarasından telefonda veya e-postayla bize ulaşın.

Siparişlerde değişiklik yapamıyoruz. Yanlış ürünü sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz, siparişiniz "Gönderildi" durumunda olmadığı sürece,iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Siparişiniz "Sipariş Alındı" veya "Tedarik Bekliyor" durumundaysa, internet sitemizden "Siparişlerim" bölümündeki "İptal" butonuna tıklayarak işlemi başlatabilir veya müşteri hizmetlerimizi arayarak destek isteyebilirsiniz. Siparişinizin durumunu ana sayfada "Hesabım" bölümünde "Siparişlerim" sekmesinde kontrol edebilirsiniz.

Siparişinizi tamamlayamıyorsanız, lütfen girdiğiniz teslimat ve ödeme bilgilerini, ürünün mevcudiyetini ve olası ürün veya promosyon kodu kısıtlamalarını tekrar kontrol edin. Yine sipariş vermeye çalışın. Hala siparişi veremiyorsanız, tarayıcı önbelleğinizi ve çerezleri temizlemeyi deneyin veya ilave desteğe ihtiyacınız olması durumunda 0 850 737 12 00 numarasından bizi arayın veya e-posta atın.

Sipariş verdiğinizde, ürün ekleyemezsiniz veya çıkaramazsınız. Sipariş henüz işleme alınmadıysa siparişi iptal edebilirsiniz. Bunun için siparişinizin durumunu web sitemizde "Hesabım" bölümünde kontrol edebilirsiniz. Sipariş işleme alındıysa, teslim aldıktan sonra aynı kargo şirketini kullanarak ve "Şartlar ve Koşullar" bölümündeki iade politikamızı izleyerek ürünü iade edebilirsiniz. Hesabınıza erişmekte sorun yaşıyorsanız, lütfen bize 0 850 737 12 00 numarasından telefonla ulaşın veya e-posta atın, müşteri temsilcilerimiz size mutlulukla yardımcı olacaklardır.

Ödeme ve Fatura

Royal Canin'den satın alınan ürünler için, faturalar sadece kişi adına oluşturulabilmektedir.

Fatura sadece paketle gönderilebilmektedir. Ayrıca, faturalarınızın bir kopyasını mail yoluyla da iletiyoruz.

Siparişinizi verirken, "Başka bir adrese gönderilmesini istiyorum" seçeneğini seçerek fatura adresinizden farklı bir adrese gönderilmesini seçebilirsiniz. Adres defterinizden bir adres seçin veya yeni bir teslimat adresi girin. Pakete fatura eklenmeyecektir.

Evet, kredi kartı taksitlendirme hizmeti veriyoruz.

Kaydedilmiş bir ödeme yöntemini kaldırmak için, hesabınızda oturum açın ve "Hesabım" sayfasında "Kredi Kartlarım" bölümüne girin. Kaydedilmiş ödeme bilgilerinizi kolaylıkla kaldırabilirsiniz.

Ödemenizin reddedilmesi durumunda, lütfen kredi kartınızın ödeme seçeneklerimiz arasında listelenip listelenmediğini kontrol edin ve başka bir ödeme yöntemi deneyin. Siparişiniz sepetinizde hala aktif görünecektir. Hala sipariş vermekte sorun yaşıyorsanız, lütfen bize 0 850 737 12 00 numarasından telefonla ulaşın veya e-posta atın, müşteri temsilcilerimizden biri size mutlulukla yardımcı olacaktır.

Kredi kartları yetersiz kredi veya kart bilgileri girilirken hata yapılması gibi çeşitli nedenlerle kabul edilmeyebilir. Bu durumda, lütfen müşteri hizmetleri bölümümüz ile irtibat kurun.

Teslimat

Yaşadığınız bu durumun bizi üzdüğünü bilmenizi isteriz. Bu durumda müşteri hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.

Ürünlerimiz uygun ambalaj malzemeleri ile kargo tarafından teslim edilmektedir. Çoklu ürünler, ürün ve paketlerin sayısı ve boyutuna göre birden fazla kutuda gönderilebilir. Siparişinizi bir iş gününde 15:30'a kadar verirseniz, siparişinizi o gün içerisinde gönderiyoruz. Hafta sonu, tatil günlerinde verilen veya iş günlerinde 15:30 'dan sonra verilen siparişler bir sonraki iş gününde gönderilecektir. Siparişiniz gönderildiğinde, teslimatın bulunduğunuz konuma göre 1-5 iş günü içerisinde gerçekleştirileceğini lütfen unutmayın.

Siparişler kargoya verildikten sonra bulunduğunuz konuma göre 1-5 iş günü içerisinde teslim edilmektedir. Ürünler genellikle 9:00 ve 18:00 saatleri arasında gönderilir.

Siparişiniz, ödemenizin teyidi alındıktan sonra kargoya verilir. Bulunduğunuz şehre göre 1-5 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese teslim edilir. Türkiye içinde tüm illere teslimatımız bulunmaktadır.

Siparişin teslimatı sırasında evde kimse bulunmuyorsa, paketinizi 3 gün içerisinde nereden alabileceğinizi belirten bir not bırakılacaktır.Ürünlerinizi teslim almaya giderken kargo firmasının size bıraktığı notu yanınızda bulundurmanız gerektiğini unutmayın.

Ürün kalitesine ilişkin veya siparişleriniz ile ilgili bir sorun oluşması durumunda, lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz. Paketi açılmamış mamaları, ürünü teslim alma tarihinizden itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Paketi açılmış mamaların iadesi kabul edilmemektedir. Ancak paketi açılmış olan ürününüzde bir sorun olduğunu düşünüyorsanız, ürünün kalite açısından kontrolünün sağlanabilmesi amacıyla, ürün paketinin ön ve arka yüzeyinin birer fotoğrafını, son kullanma tarihinin yazılı bulunduğu alanın bir fotoğrafını ve mama taneleri net gözükecek şekilde paketin yukarıdan çekilmiş bir görselini sizlerden talep ediyor olacağız. İade işleminiz, ürünün incelenmesinin ardından, Genel Merkezi’miz tarafından kalite kontrol standartlarımız doğrultusunda uygun bulunması halinde gerçekleştirilebilecektir. Mamalarımızda yeme garantisi olmadığını belirtmek isteriz.

Ürünün teslimatı sırasında kontrol etmenizi öneriyoruz. Farklı / hasarlı bir ürün ile karşılaştığınızda müşteri hizmetlerimize ulaşarak iade/değişim için destek isteyebilirsiniz.

Yaşadığınız bu durumun bizi üzdüğünü bilmenizi isteriz. Bu durumda müşteri hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.

Ödeme bilgilerinizi güncellemek için, hesabınıza giriş yapın ve "Hesabım" sayfasından "Ödeme Yöntemlerime" girin. Buradan, mevcut bir kredi kartının bilgilerini düzenleyebilir, mevcut bir kredi kartını silebilir veya hesabınıza yeni bir kredi kartı ekleyebilirsiniz.

Hesabım

Web sitemizde oturum açarken aşağıda bulunan "Parolanızı mı unuttunuz?” butonuna tıklayın. E-posta adresinizi girmenizin ardından, şifrenizi sıfırlamak için size bir bağlantı içeren e-posta atacağız.

Adresinizi "Hesabım" menüsündeki "Bilgilerim" sayfasından silebilirsiniz veya adres ekleyebilirsiniz. Siparişinizin onay sürecinde teslimat adresinden farklı bir fatura adresi girme fırsatınız olacaktır.

İsminizi "Hesabım" menüsünde "Bilgilerim" sayfasında değiştirebilirsiniz. Yeni bilgilerinizi girdiğinizde, kaydet butonuna tıklamayı unutmayın.

Hesabınızda oturum açın ve "Hesabım" üzerine tıklayın. Hesap Paneli sayfasında, ekrandaki her bir adres kutucuğunun yanında bulunan “Adresi Düzenle”butonu üzerine tıklayın. Değişiklikleri gerçekleştirdikten sonra, “Adresi Kaydet” düğmesine bastığınızdan emin olun.

Kredi kartı bilgilerinizi düzenleyebilir veya son kullanma tarihini güncelleyebilirsiniz. Ödeme bilgilerinizi güncellemek için, hesabınıza giriş yapın ve Hesabım sayfasından Ödeme Yöntemlerime girin. Buradan, mevcut bir kredi kartının bilgilerini düzenleyebilir, mevcut bir kredi kartını silebilir veya hesabınıza yeni bir kredi kartı ekleyebilirsiniz.

Otomatik Sipariş

Bir abonelik siparişini atlamak için, lütfen hesabınızın ‘Aboneliklerim’ bölümünde ‘Gelecek Siparişim’ sekmesine gidin ve siparişi tamamen atlamak için gelecek sipariş tarihinin sağında açılır menüde ‘Siparişi Atla’ düğmesi üzerine tıklayın.

Bir abonelik ürünü için teslimat sıklığını değiştirmek amacıyla, lütfen ‘Aboneliklerim' sekmesine gidin. Bu sekmede açılan menüde her abonelik ürününün yanında geçerli teslimat sıklığı gösterilmektedir. Bir abonelik ürününün teslimat sıklığını değiştirmek için, değiştirmek istediğiniz abonelik ürününün yanında açılan teslimat sıklığı menüsü üzerine tıklayın ve açılan menüde gelecekte istediğiniz sıklığı seçin.

Gelecek sipariş tarihinizi değiştirmek için, lütfen hesabınızın ‘Aboneliklerim’ bölümünde ‘Gelecek Siparişim’ sekmesine gidin ve gelecek sipariş tarihinin sağında ‘Tarihi Değiştir’ düğmesi üzerine tıklayın, ardından siparişiniz için yeni bir tarih seçin. Bu bütün siparişin sipariş tarihini değiştirecektir.

Otomatik teslimat siparişinde birden fazla ürün varsa ve sadece tek bir ürünün sipariş tarihini değiştirmek istiyorsanız, lütfen ‘Aboneliklerim' sekmesine gidin ve değiştirmek istediğiniz ürünü bulun. Abonelik bilgilerinin sağında ‘Düzenle’ bağlantısına ve ‘Sipariş Tarihini Değiştir’ düğmesi üzerine tıklayın.

Abonelik programınız doğrulandıktan sonra, hesabınızda abonelik durumunuzu takip edebileceğiniz ‘Aboneliğim’ bölümüne erişim için bir bağlantı içeren bir e-posta alacaksınız. Gelecek siparişlerinizi, Otomatik Teslimat ürünlerinizi ve Otomatik Teslimat hesap bilgilerinizi izleyebilirsiniz.

Tüm Otomatik Teslimat siparişlerimizin ek bir ücreti yoktur, teslimat ücretsizdir.

Seçtiğiniz ürünleri sepete ekleyin, alışverişi kapatırken Aboneliği "Evet" olarak seçin ve programınızı oluşturun. Katıldıktan sonra, aboneliğinizi doğrulayan bir e-posta gönderilecektir. Bu e-posta hesabınızda gelecek siparişlerinizi, Otomatik Teslimat ürünlerini ve Otomatik Teslimat hesap bilgilerini yönetebileceğiniz ‘Aboneliğim’ bölümüne erişmeniz için bir bağlantı içerecektir. Otomatik Teslimat siparişlerinizi seçtiğiniz sıklıkta otomatik olarak oluşturacağız ve sadece siparişin sevk edildiği gün fatura kesilecek. Her Otomatik Teslimat siparişinden 10 gün önce size hatırlatma e-postası göndereceğiz. Ayrıca, ürünün artık üretilmiyor olması veya stoklarda bulunmaması gibi durumlarda Otomatik Teslimat hesabınızla ilgili diğer önemli bilgilere ilişkin e-posta bildirileri göndereceğiz ve siparişiniz başarılı şekilde verildiğinde ya da aboneliğinizi iptal ettiğinizde doğrulama e-postası göndereceğiz.

Royal Canin Abonelik programı otomatik teslimat programımızdır. Evcil hayvan mamalarımız için düzenli teslimatlar programlamanıza izin verir, böylelikle bir daha asla evcil hayvanınızın maması bitmez. Seçtiğiniz sıklığa göre otomatik olarak seçtiğiniz ürünleri gönderiyoruz. Hizmetin kullanımı kolay ve özelleştirilebilir, ihtiyacınız olduğunda internet üzerinden değişiklik yapabilirsiniz. Sadece bize ürünlerinizin hangi sıklıkta teslim edilmesini istediğinizi söyleyin ve gerisini biz hallederiz.

Bir abonelik ürününü iptal etmek için, lütfen ‘Aboneliklerim’ sekmesine gidin, abonelik bilgilerinin sağında ‘Düzenle’ bağlantısı üzerine tıklayın ve ‘Aboneliği İptal Et’ üzerine tıklayın. Bu eylemi doğrulamanız ve iptal etme nedeninizi belirtmeniz istenecektir. İptal etme nedenini seçtiğinizde ve ‘Aboneliği Duraklat’ düğmesine tıkladığınızda, aboneliğiniz iptal edilecektir ve gelecek için sipariş verilmeyecektir. Bu işlemi doğrulayan bir e-posta alacaksınız.

Evet! Bunu yapmak için, hesabınızda oturum açmanız gerekir. Siparişinize eklemek istediğiniz ürünün sayfasını ziyaret edin ve ‘Gelecek Otomatik Teslimata Ekle’ düğmesini bulun. Bu düğmeye tıkladığınızda, ürünü sadece bir kerelik veya abonelik olarak ekleme seçeneğiniz olacaktır. Ayrıca bu talimatları hesabınızın ‘Aboneliklerim bölümünde ‘Gelecek Siparişim’ sekmesinde bulabilirsiniz.

Otomatik teslimat siparişinizi programlanmış gelecek siparişinizden 24 saat öncesine kadar iptal edebilir veya erteleyebilirsiniz.

Tanıtım ve Haber Bülteni

Zaman zaman, belirli bir tür ürün, ürün boyutu, kullanım sıklığı ve/veya promosyon süresi için özel olabilecek promosyon kodları veya indirimler sunabiliriz. Promosyon Kodunuz varsa, bu amaçla sağlanan alanda siparişinizi doğrularken belirtin. Royal Canin Mağazası promosyonları hakkında güncellemeler almak için Hesabım sayfasında e-postalarımıza abone olmanızı tavsiye ederiz.

Royal Canin Club

Royal Canin Club programı kapsamında,

-Kedinizin ihtiyaçlarına göre formüle edilmiş besleyici bir mamadan faydalanacaksınız. Ürün bulma aracımız kediniz için doğru ürünü size önerecek , bu seçimle ilgili endişeleriniz olduğu takdirde ise Royal Canin evcil hayvan danışmanlarımız ile iletişim kurabileceksiniz.

-Kediniz için uygun olan mama, kedinizin ihtiyaç duyduğu anda size teslim edilecektir. Mama gönderim sıklığı, kedinizin ihtiyacına ve önerilen ürüne dayanarak maksimum beslenme ihtiyacına göre belirlenir.

-Program kapsamında tüm ürün kargoları ücretsiz olarak gönderilecektir.

-Hesabınız, Club üyelik durumunuz, siparişiniz, beslenme ve evcil hayvanınızın davranışları hakkında her tür sorunuzu yanıtlayacak Evcil Hayvan Danışmanınıza telefon veya e-posta yoluyla ulaşabileceksiniz.

-Evcil hayvan danışmanınız, kedinizle keyifli vakit geçirmenizeyardımcı olacak bazı bilgi ve ipuçlarını sizinle paylaşacak.

-Aboneliğinizin başlaması ile birlikte yeni bir Royal Canin üyesiolarak bir Hoş Geldiniz Paketi ve her mama teslimatında mama ile birlikte bir hediye alacaksınız.

- Evcil hayvan danışmanınız aracılığıyla veya doğrudan Club hesabınızı kullanarak, programdan hiçbir ceza ödemeksizin dilediğiniz zaman ayrılabilirsiniz. Ayrıca, dilerseniz bir teslimatı da atlayabilirsiniz.

Evcil hayvan sahibi olarak zaten bir hesabınız olsa ve evcil hayvanınızı hesaba kaydetmiş olsanız bile, CLUB'a üye olabilmek için Ürün Bulma Aracına gidip kedinize uygun ürünle programa kayıt olmanız veya öncelikle bir teslimat sıklığı tavsiyesi almak üzere Sık Sorulan Sorular bölümünü incelemeniz gerekir.

Sipariş süreci nasıldır?

  1. CLUB ana sayfasına gidin
  2. Sayfayı aşağı kaydırın ve Ürün Bulma Aracını bulun
  3. İlgili ürün tavsiyelerini inceleyip Ürün sayfasına gidin
  4. Ürünü sepete ekleyin 5) Siteye kayıt olduysanız siparişinizi verin, olmadıysanız önce kayıtolun ve ardından siparişinizi verin. Artık bir CLUB üyesisiniz ve detayları Hesabım menüsünde görebilirsiniz!

VEYA

  1. CLUB için uygun bir ürün sayfasına gidin (kuru kedi maması)
  2. "CLUB'a Katıl" seçeneğine tıklayın
  3. Birkaç soruyu cevaplayıp "İleri" düğmesine tıklayın ve evcil hayvanınız için doğrubeslenmeyi bulduğunuzu teyit edin
  4. İlgili ürün tavsiyelerini inceleyin ve ilgilendiğiniz ürünün Ürün sayfasına gidin
  5. "CLUB'a Katıl" seçeneğine tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin 6) Siteye kayıt olduysanız siparişinizi verin, olmadıysanız önce kayıt olun ve ardından siparişinizi verin .Artık bir Kulüp üyesisiniz ve detayları Hesabım menüsünde görebilirsiniz!

VEYA

  1. CLUB için uygun bir ürün sayfasına gidin ( kuru kedi maması)
  2. Birkaç soruyu cevaplayın ve evcil hayvanınız için doğru beslenmeyi bulduğunuzdan eminseniz "Sepete Ekle" seçeneğine tıklayın
  3. Siteye kayıt olduysanız siparişiniziverin, olmadıysanız önce kayıt olun ve ardından siparişinizi verin. Artık bir CLUB üyesisiniz ve detayları Hesabım menüsünde görebilirsiniz!

Hoş Geldiniz Paketi şunları içerir:

1x 2kg kedi maması - ürün bulma aracının seçtiği ürün

1x Battaniye HEDİYE

1x Mama ölçü kabı HEDİYE

1x Yavru veya yetişkin kedi bakım rehberi

1x Yaş kedi mamalarında geçerli %20 İNDİRİM kuponu

Hoş Geldiniz Paketini, Club'a üye olduktan sonra 1-5 gün içinde alacaksınız. Teslimat süresi, yaşadığınız şehir ve kargo şirketine göre değişiklik gösterebilir

-Evcil hayvan danışmanıza her gün saat 09:00 - 18:00 arası telefon veya e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.

-Evcil hayvan danışmanınız, program, üyelik, siparişleriniz, ödemeleriniz ve teslimatlar konusunda size yardımcı olacaktır.

-Evcil hayvan danışmanınız alanında uzmandır. Evcil hayvanınızın davranışları, uygun ürünler ve beslenme konusunda size tavsiyelerde bulunacak, hayatınızı kedinizle en iyi şekilde geçirebilmenizi sağlayacak ipuçları verecek ve faydalı makaleleri sizinle paylaşacaktır.

-Evcil hayvan danışmanınızI arayabilir, kişisel bir takip programı üzerinde mutabık kalabilir, dilediğiniz sıklıkta telefon görüşmesi planlayabilir ve kedinizle ilgili her tür soruyu sorabilirsiniz.

-Veteriner hekimlik geçmişine sahip olsa da, evcil hayvan danışmanınız veteriner hekimlik hizmeti sunmayacaktır. Veteriner hekim danışmanlığı veteriner hekim kliniği tarafından yapılmalıdır. 

Ürün sevkiyat sıklığı, evcil hayvanınızın tüketebileceği maksimum mama miktarına göre otomatik hesaplanır. Teorik olarak bu miktar bitmeden 1 hafta önce siparişniz sistemde oluşacaktır

Ürün teslimat takibini Club hesabınızdan yapabilirsiniz. Ayrıca,ürün sevkiyatından 3 gün önce, ürün sevkiyat bilgilerini (ürün, fiyat, tarih) içeren bir e-posta alacaksınız.

Evet, bir teslimatı atlatabilirsiniz: "Hesabım" bölümüne gittiğinizde Atla düğmesi göreceksiniz. Bu durumda, teslimatla ilgili hediy

de atlatılacaktır. Ancak evcil hayvan danışmanı tavsiyelerinden faydalanmaya devam edebileceksiniz. 

Hesabım menüsüne gidip teslimat adresinizi bir sonraki teslimat

veya tüm teslimatlar için değiştirebilirsiniz. Ayrıca, evcil hayvan danışmanınız da teslimat adresinizi sizin için değiştirebilir.

Hesabım menüsündeki CLUB bölümünde, bir sonraki teslimat tarihini ve diğer ilgili tarihleri içeren takvime erişebilirsiniz

Evcil hayvan sahibi olarak, bir sonraki teslimatın tarihini, belirlenen ilk teslimat tarihinden önceki ve sonraki 2 hafta boyunca Hesabım bölümünden değiştirebilirsiniz. Teslimat tarihini değiştirmenizden sonra, siparişiniz şehrinize bağlı olarak 1-5 gün içinde teslim edilecektir. Kedinizin beslenme planının aksatılmaması amacıyla, bu işlem bir sonraki ürünle ilgili teslimat tarihlerini değiştirmeyecektir. Bunun yanında, evcil hayvan danışmanınız da bu değişikliği yapabilir.

Alıcı’nın kredi kartına ilişkin ödeme onayı her bir sipariş için kontrol edilecektir ve ödeme, Alıcı’nın siparişi oluştuğunda tahsil edilecektir.

Bu geçiş programa dahildir. Örneğin; "Mother&Babycat" paketine üye olursanız, yavru kedi 4 aylık olunca ve kedi 12 aylık olunca

(sadece MainCoon ırkı için 15 ay), kedi 12 yaşına gelince, ürün

değişimi yapılacaktır. Bizim tavsiyelerimize uyabilir veya Hesabım bölümüne giderek evcil hayvanınızın yeni ihtiyaçlarına uygun

diğer ürünlerden birini seçebilirsiniz!

Yeni ürün teklifiyle birlikte, mama geçişi yapmayı hatırlatan bir e-posta alacaksınız.Mama geçişi, kedinizin değişen besin ihtiyaçlarıyla bağlantılıdır ve sistem, bize en başta verdiğiniz bilgileri temel alarak en iyi ürünleri önerir!

Fiyat artışımız ile ilgili Şartlar ve Koşullar sözlememize bağlı olarak onayınıza e-posta onayınıza gönderilmiştir. Onayınıza istinaden aboneliğiniz devam etmektedir.

İade politikamız gereğince, siparişte gönderilen tüm ürün ve hedilyelerin eksiksiz bir şekilde gönderilmesi gerekir. Aksi takdirde iade süreci başlmayacaktır.

Cookie settings